{FOKUS} Květinová razítka Kaisercraft na mnoho způsobů :)



Zdarec děcka!

dneska se spolu mrknem na způsoby využití květinových razítek Kaisercraft ze sad:



Wildflower Clear Stamp

2. THANK YOU (sada razítek a vyřezávacích šablon)
Decorative Die & Stamp Thank You

Při pozorném prohlédnutí obou sad si všimněte, že motivy spolu korespondují - nejsou totožné, i když to tak trochu vypadá a jedná se o razítka, která lze vrstvit a dosáhnout tak falešného 3D efektu.



1. nápad
MINIALBUM s vrstvenými květinovými dekoracemi:

tento nápad už znáte z mého minulého článku...smooshované minialbum s falešným akvarelem

Zde jsem použila černobílé elementy i vícebarevné, vytvořené pomocí efektu "falešného akvarelu".
Výřezy i výseky květin a lístků jsem použila, jak na ozdobení přední strany minialba postupným vrstvením jednotlivých dílků, tak i na ozdobení vnitřních listů a rohových "kapsiček" na fotografie:

Na celý návod se můžete podívat SEM :)



Pro další inspirace jsem si nejprve připravila pořádnou dávku květin a lístků 
opět technikou falešného akvarelu - jak na něj, najdete také ve výše uvedeném článku.
 Zde ho nebudu popisovat, aby to bylo snesitelně dlouhé :)

Vybrala jsem si barevnou paletu, které se budu držet:
Esporos e antenas flor                                                                                                                                                                                 Más

A vybrala jsem podle toho i barvy Distress Inks: 
Squeezed Lemonade, Mustard Seed, Picked Raspberry,
Wilted Violet, Seedless Preserves, Tumbled Glass, Broken China, Faded Jeans.

A postupně jsem razítkovala jednotlivé květiny a lístky:




TIP: k smooshování používám non-stick podložku od Ranger, na kterou natisknu jednotlivé polštářky
s inkoustem a protože mi je zbytkový inkoust jen tak utřít do ubrousku a hodit jej nevyužitý do koše,
VŽDY, ale opravdu VŽDY,
zbytky inkoustu použiji na různé zbytkové bílé papíry, odřezky různé gramáže (od 160 - 220g/m2)
a ty pak používám na různé výřezy z Big Shotu, nebo je použiji jako základní panely na přáníčka...
...mám jich pak dostatečnou zásobu a pak jen stačí sáhnout pro ten správný...
...btw...nedělám to jen s Distres inkousty, ale se všemi možnými tekutými médii a barvami,
které je možné na smooshing použít...


některé jsou díky metalickým částečkám velmi zajímavé...







Ale zpátky ke květům....

A následně jsem je buďto vyřezala pomocí šablon, nebo vystřihla:
v misce jsou také výřezy květin ze sady Watercolour Friend, která už není v nabídce




2. nápad
Smooshované přání se zlatě embosovaným květinovým srdcem:




Pomocí srdcové šablony si tužkou jemně naznačím tvar srdce na základní panel.


Razítkem lístků si narazítkuji základ věnečku a použiji zlatý embossovací prášek.


V několika krocích nasmooshoji základ: v 1. kroku použiji inkousty Broken China a Tumbled Glass,
v 2. kroku pak Seedless Preserves. Mezi jednotlivými kroky pozadí pořádně vysuším emobossovací pistolí.


Větvičky si rozdělím na polovinu, aby se mi lépe "instalovaly" do kompozice
a začínám lepit jednotlivé elementy na embosovaný věnec.


Nejprve nalepím největší elementy - květiny tak, aby mezi nimi byly symetrické rozestupy - základní pravidlo je, že nelepím celou plochu elementů, ale květiny jen ve středu a lístky na konci - díky tomu nebude kompozice placatá, ale hezky 3D a jednotlivé elementy se snáze do kompozice "vtlačí" :)


Postupně ke květům přidávám lístky a mrňavé květinky a konce květů i lístků ručně nazvednu.



Jako správná straka přidám trošku třpytu, tentokrát jsem vybrala zlatý Drawing Ink od Koh-i-noor, nakreslila jsem jím přerušovanou linku po obvodu panelu, okraje květů i středy
a nakonec jsem celý panel ještě pocákala





3. nápad
Přání s vícevrstvým razítkovaným pozadím se zlatým embosingem:



Na mě dost hoooodně C&S styl, no, chtěla jsem si to zkusit :D

Pozadí jsem postupně narazítkovala po celé ploše květinkami pomocí "falešného akvarelu",
nejjednodušší postup je začít s největšími elementy - květinami - které na papír natisknu do takových trojúhelníků a postupně přidávám menší a menší razítka.

V druhém kroku jsem obrysové květy naembosovala zlatým práškem a malý tyrkysový květ - růži - ručně domalovala tyrkysovým metalickým Drawing Ink (také od KIN).


Posledním krokem byl nasmooshovaný pásek papíru s natištěným nápisem nalepeným na 3D kostičkách.





4. nápad
Přání s vícevrstvým razítkovaným pozadí a s 3D květinami:




Nejprve jsem si klasickým způsobem natiskla pozadí - použila jsem na velké květy Tumbled Glass (plocha) a Broken China (obrysy) a na malé žluté kvítky pak Squeezed Lemonade.
Postup tisku je stejný jako u předchozího přání = nejprve modré velké květy narazítkuji cik cak
do trojúhelníků s většími odstupy od sebe a následně do mezer natisknu žluté kvítky.



Z nachystaných vyřezaných květů si udělám 3D květy, nejjednodušeji jak jen to jde:
okvětní lístky jen ohnu nahoru a na střed květu nanesu trochu tekutého lepidla (např Herkules, nebo Tacky),
na který nalepím další květ tak, aby se okvětní plátky nepřekrývaly. Celkem na sebe nalepím 3 vrstvy.
Po nalepení 3. vrstvy zatlačím květ co nejvíce do podložky (můžete použít i houbičku na nádobí)
pomocí něčeho oblého - třeba kryt od herkulesu :)


Z růžovo-fialových květů si vytvořím podobné květy, ale pouze ze 2 vrstev a ty použiji v dalším nápadu..



Následně panel ozdobím vytvořeným 3D květem, nějakými lístky,
zlatě embossovaným nápisem (nalepeným na 3D kostičky)...



...protože mi tam něco pořád chybělo, tak jsem ze zbytkového papíru nasmooshovaného žlutě
vyřezala několik větších lístků (Prima Marketing)

a k nim jsem vyřezala stejné lístky
z průhledné tenké fólie (která mi zbyla po laminování základů na razítka)...no opravdu nic nevyhazuji :D
Do středu květu jsem nalepila zlaté mikrokuličky.

Ty průhledné lístky jsem nabarvila pomocí zlatého Drawing Ink od KIN, po zaschnutí totiž na plastovém základu inkoust drží :)





5. nápad 
Mixed-mediový minicanvas s 3D květinami:

Pro milovníky mixed mediových pláten nebo journallů, není problém použít květy a lístky i tady :)



V KIN jsem si kdysi koupila takový malý dřevěný stojánek, který používám na focení přání.
K němu byl v balení také malý canvas - plátno s předtištěným obrázkem opice...
...s ní si poradila silná vrstva bílého gessa.



Z natrhaných zbytkových papírových proužků jsem si vytvořila koláž, 


...kterou jsem přilepila pomocí gel medium a po zaschnutí celé znovu přetřela bílým gessem.



Přes masku jsem na koláž a do rohu nanesla strukturovací pastu a nechala zaschnout.
Do minimisterů jsem si nalila vodu a nakapala pár kapek Drawing Ink (KIN) a pomocí takto připravených
sprejů nastříkala barvu na podklad  - nechala zaschnout.
Černým Archivalem jsem sem tam natiskla puntíky, ozdobila lístky, větvičkami, květy, rámečkem,
textem, který jsem plochým štětcem také přejela zlatým  inkoustem.
Po zaschnutí jsem pomocí gel media přilepila zlaté mikrokuličky.


A je hotovo...







A na konec ještě jedna inspirace v trochu jiném barevném ladění :)


Toto tedy byly způsoby využití květinových razítek,
pokud bychom šli dál a využili i vyřezávací šablony, možností by bylo ještě mnohem víc :)
Ale to zase třeba někdy příště...

...mějte se krásně tvořivě




PS: článek najdete i na Scrapblogu :)

Komentáře

  1. Vypadá to moc pěkně. Ještě by se na to hodily nějaké ty ozdoby třeba s pletací příze nebo z tak něčeho. Ale to už samozřejmě nechám na vás. Co jsem na důchodě, tak se taky takto občas zabavím. Právě jsem přemýšlela, že bych dělala na zakázku různé přáníčka a tak. To by mě asi bavilo. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a komentář, budu ráda, když se zase zastavíš.

OBLÍBENÉ ČLÁNKY