{GIFTS} Kuchařské notesy s magnety jako dárek pod stromeček


Zdarec děcka!!

Dnes vám chci ukázat jednu z posledních prací na zakázku...

4 rozdílné dárkové sety obsahující 
kuchařský notes & magnet na lednici 
(kromě jednoho setu,...ale to se dozvíte níže)
Na výrobu jsem použila krásné "kulinářské" papíry od Galeria Papieru a od Studio75. V jednom setu také na výslovné přání i vánoční papíry od GP.

Razítka jsou od Kaisercraft a také od Scrapberry´s.
Každá kuchařka obsahuje 99 listů (na 198 receptů) rozdělených na 4 samostatné oddíly,
(např. předkrmy, polévky, hlavní jídlo a dezerty),
v přední desce je navíc kapsička na vložení lístků se sbíranými recepty.
Náplň, tabulka s kuchařskými přepočty a nápisy na kuchařkách jsou samozřejmě má práce :)


1. SET:
žluto-červeno-béžový, dortíčkový


2. SET:
zeleno-žluto-světle hnědý, s vintage bavlněnou kraječkou, 
ručně barvenou a vlastnoručně uháčkovaným srdíčkem :)




3. SET:
jablíčkový, žlutý s červenými jablíčky a čajovými konvičkami



4. SET:
poslední set je na výslovné přání plný sněhových vloček, ale aby to alespoň trochu bylo kulinářské,
přidala jsem ke světlé modré, béžovou a ostře červenou.
Tento set je také, jako jediný s notýskem se stojánkem na stůl (ne s magnetem).
Kuchařku i notýsek zdobí stříbrné vločky z glitrového papíru.



Tak, a to je vše :)


Přeji vám krásný večer 




Komentáře

  1. To je taková nádhera. Zatajoval se mi dech... při každé další fotce, jak krásné to máš. A když jsem viděla ty razítka u Aktijky, tak jsem si říkala, no teda, toliko angličtiny, to není nic pro mě... a tady v kombinaci se Scrapberrys´ ... ach D.O.K.O.N.A.L.É.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. D.Ě.K.U.J.I. :D jako já mám pro Kaisercraft slabost, musím říct, že je to několikaletý sběr - ta razítka :D tak se to teď dohromady tak hezky sešlo. Já mám angličtinu ráda, některé fráze, nebo spíš ty zvláštní skryté nuance těch frází, se do češtiny dost ztuha překládají a tady tyhle fráze se mi líbily opravdu hodně :)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a komentář, budu ráda, když se zase zastavíš.

OBLÍBENÉ ČLÁNKY