{TOOLS} Moje nové zářijové pomůcky :)


Dnes bych vám chtěla představit pár tipů na nové pomůcky ke scrapování, které jsem si objednala koncem září z polských e-shopů Na strychu a Od A do Zet.



Ne, nejsem nevěrník Česku, ale mám tu výhodu, že to mám do Polska blíž,
 než na druhý konec Těšína :) 
a tak si v Polsku objednávám většinou to, co u nás není k dostání a nebo je ve slevě.


A co jsem ulovila tentokrát?


Dlouho jsem toužila po mini nůžtičkách od Tima Holtze, do miminkovských alb hodně vystřihuji různé obrázky a dekorace, a tak po dni vystřihování mám prsty hodně pohmožděné malými nůžkami :)
Bohuže,l u nás jsem je prozatím nenašla v nabídce, tak muselo přijít s pomocí Polsko.
tady vidíte rozdíl mezi klasickými a mini nůžkami :)

Nad další položkou jsem dlouho váhala, je to zlatý metalický inkoust od Encore.
V minulosti jsem už pár metalických inkoustů měla a bohužel jsem měla většinou špatné zkušenosti, 
proto to váhání.
Ale protože jej děvčata ze Strychu na blogu hodně doporučovala, rozhodla jsem se nakonec 
pro malou verzi inkoustu za 9zl (asi 59Kč) na zkoušku....
... a asi si koupím i stříbrný (a možná i jiné metalické varianty), protože tenhle inkoust 
JE OPRAVDU METALICKÝ!!!

Další položkou jsou pozaďová (to bych asi úplně neřekla, ale nenapadá mě výstižnější název) 
razítka od Leane Creatief BV č. 55.3745 Background Structures 3

K dispozici je asi 3-4 druhů takových pozadí, většinu už mám od jiných výrobců, ale hvězdičky, kapky a bublinky/sníh ještě ne, což se mi v daném období určitě bude hodit, i do mimi alb :)
Když jsem tato razítka objednávala, u nás ještě nebyla k dostání, dnes už je alespoň jeden eshop nabízí :)


Dále jsem si objednala šablonu od Memory Box Tender Heart, protože byla ve slevě z 50zl na 29zl.
U nás je sice k dostání, ale bez akce vychází dráž :)

A já mám pro ni tolik využití v hlavě, 
líbí se mi, že lze použít samostatně i všechna vnitřní srdíčka.


Dalším úlovkem jsou originální razítka od polského výrobce Studio Forty.

Tahle firma spolupracuje i se Scrapińcem (koordinující razítka a kartonové výřezy) 
nebo také s výrobcem scrappapírů  Piatek 13. 
A jsou prostě JINÍ a to se mi líbí :)
Rozhodně stojí za sledování jejich blog nebo instagram :)


Jsem milovníkem Tima Holtze a taky kdo není :D a tak se mi postupně rozšiřuje sbírka jeho Thinlits :)
A tyhle novinkové na mě vykoukly právě, když jsem chtěla uzavřít objednávku :D

Moc se mi líbí ty malé šištičky a větvičky, určitě najdou využití i mimo vánoční období :)


Další věc, která na mne vykukovala delší dobu a nad kterou jsem přemýšlela a rozhodovala se, 
zda ano či ne, byl set Sizzixových Tribal Words:

Nakonec jsem se rozhodla, že to s nimi zkusím i do mimi alb pro maminky, 
kterým angličtina nedělá problémy, stejně jako mě :) 
Je to pro mě prostě Esperantum dnešní doby :D
Nápisy jsou celkem velké od 7,9 x 2,2 cm až po 10,5 x 2,2 cm.


A poslední úlovek je také do mé sbírky anglických nápisů.
Už mám několik dalších sad, tentokrát jsem si pořídila sadu Friend, která obsahuje 16 šablon, které mají různé možnosti využití - já je nejčastěji používám do svých alb k dozdobení fotografií.
Možná někdy ukážu :)

A nakonec malý tip, jak se v tom množství vyznat a najít to správné slovo:
Na zadní stranu každé šablony napíšu tenkým CD popisovačem slovo, které šablona vyřeže.
Text je viditelný a docela trvanlivý (pokud si nenamastíte prsty :D).


A to je pro dnešek vše :)

Děkuji za pozornost a přeji hezký den


Komentáře

  1. Odpovědi
    1. Díky, mám z nich opravdu radost :) Už se hlavně těším, až je využiju :)

      Vymazat
  2. baví mne sledovat cizí úlovky a často si říkám, kde já jsem nechala oči, proč jsem si také neobjednala to či ono :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hii, tak zase není všem dnům konec, žejo, jen na to člověk pak zase nesmí zapomenout, cože si to chtěl objednat :)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a komentář, budu ráda, když se zase zastavíš.

OBLÍBENÉ ČLÁNKY