{WORKSHOP} Mixed mediová přání pro maminku...


Dnes jsem si na "chvilku" odskočila od zakázek k volné tvorbě :)
Potřebovala jsem si nejen odpočinout od nalajnované práce, ale také vytvořit plánovaná přání jako inspiraci pro dubnové workshopy.



Dnes tedy představuji inspiraci na dopolední workshop, na kterém si spolu vytvoříme až 4 čtvercová přání pro ženy každého věku :)
Je to poněkud plánované, protože se blíží Den matek, ale chtěla jsem vytvořit přání vhodné pro jakékoli ženy, tedy i babičky, tetičky, sestry, kamarádky :)

Díky Aktijce z Hurá Papír a její velké vstřícnosti objednat mi, co si zamanu :D :* jsem
 získala spoustu novinek z Kaisercraft, které tady normálně nejsou k dostání 
a už mě hoooodně svrběly ručičky si s nimi pohrát.

A výsledek je tady:
Vznikla 4 barevně stejná přání, každé však jinak stylizované...





Abych nezabředla do svých oblíbených barevných kombinací, využila jsem proto mou Pinterestovou inspiraci, kam si schovávám různé barevné palety pro takové příležitosti :)
dnes vyhrála tato paleta:
Color Palette:


A zde je pozvánka na workshop, kliknutím na obrázek se dostanete do eshopu, 
kde si můžete zabookovat místo :)



Děkuji za pozornost a případné komentáře :)
Přeji vám krásný tvořivý večer a zítra se podíváme na odpolední kurz :)



---------------------------------------------------------------------
CO JSEM POUŽILA:

Distress Ink (Mustard Seed, Wild Honey, Victorian Velvet, Seedless Preserves, Salty Ocean, Mermaid Lagoon, Blueprint Sketch),
Versamark Watermark Stamp Pad clear,
Kaisercraft Acrylic Stamps Wildflower CS285,
Kaisercraft Decorative Die & Stamp (Thank You DD951, Watercolour Friends DD913),
Sizzix Thinlits (Boho Dreams By Sophie Guilar 661681, Mixed Media 660220),
Rosy Dot Wreath MG1
Papermania Gold Embossing Powder,
Koh-i-noor Inkous do plnících per černý,
Koh-i-noor Gesso bílé.

Komentáře

  1. To je nádhera. Když jsem byla menší, tak jsem taky vyráběla dárek pro maminku, ale teď už na to není čas a chuť, tak jí vždycky něco koupím. Letos jsem jí vybrala nádherný náramek , tak z něj měla radost. Šperk je taková jistota, která ji vždycky potěší. Naštěstí jí taťka šperky nekupuje, takže je to všechno na mě :-) .

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a komentář, budu ráda, když se zase zastavíš.

OBLÍBENÉ ČLÁNKY