{FOR KIDS} Moje 1. album: Marek & Filip

Mám trochu resty, co se týká zveřejňování posledních  novinek, nakupilo se jich tolik, 
že dnešní "novinka" je už z loňského léta :D
Jsou to dvě první alba pro dva supr brášky, staršího Marečka a mladšího Filípka.



Alba jsou "netradičně" v pestrých barvách, což mělo několik důvodů.
Maminka kluků, je totiž moje skvělá kamarádka, a nějaké pastelové barvy mi k jejímu
charakteru nešly.
Druhým důvodem bylo to, že kluci mají doma krásného šedomodrého kocourka,
a protože Scrabperry´s má kolekci s podobným, jen podstatně vypasenějším,
kocourkem Basikem, který se mi mimochodem ohromně líbí,
vytvořila jsem alba z těchto kolekcí papíru a doplňků.

A teď se mrkneme na jednotlivá alba...


MAREČEK

MAREČKOVO ALBUM je tzv. "HVĚZDIČKOVÉ" = okraje listů a bordury jsou ořezány
hvězdičkovou raznicí od Marthy Stewart, desky mají embossing hvězdiček  uvnitř alba
je další spousta hvězdičkových dekorací s 3D efektem.

Marečkovo album je v barvách šedé, skořicově rezavé, středně a tmavé modré.

Součástí alba jsou i nalepovací kolečka, tzv. STICKERSY s nápisy z řady "Moje 1." a "Už umím",
které si rodiče nalepí do alba k tématicky ladícím fotografiím

PRVNÍ DVOUSTRANA:  je speciální, je to přechod z prenatálního stavu do natálního :)

Odklápěcí klopna: nahoře jméno a kolonky na dopsání narozeninových údajů

uvnitř je místo na fotografii z ultrazvuku a fotku maminky s bříškem

za klopnou je v kapse tag, třeba na vepsání přání rodičů do života

Obálka na pramínek prvních vlásků

uvnitř rypsová stužka, obálku zajistí otočná spona s ptáčkem :)

ano, ty největší zázraky přichází v nejmenších botičkách :)

na protější straně je místo pro první fotografie po porodu

a v kapse za klopnou je tag na otisk ručičky nebo nožičky

Pár detailů zdobení uvnitř alba:
Na poslední straně alba je graf "Moje první zoubky",
do kterého si maminka bude zapisovat data prořezání mléčných zoubků.
V zadní části je kapsa s tagem na doplňkové poznámky.




FILÍPEK

FILÍPKOVO ALBUM je tzv. "BUBLINKOVÉ" = okraje listů a bordury jsou ořezány 
bublinkovou raznicí od Fiskars, desky mají embossing bublinek  uvnitř alba
je další spousta bublinkových dekorací s 3D efektem.

Filípkovo album je v barvách světlé žlutozelené, khaki béžové, středně a tmavé petrolejové.

také nechybí stickersy :)

aby se kluci nehádali, první dvoustrana je řešena stejně, jen z jiných barev a zdobení



A zase pár detailů z vnitřního vybavení alba:


omlouvám se za kvantum fotografií, vybrala jsem jich jen pár, takže, 
pokud byste si chtěli prohlédnout všechny, stačí kliknout na obrázek níže :)



Díky za pozornost a přeji vám krásný večer :)

XOXO


Komentáře

OBLÍBENÉ ČLÁNKY