{GIFTS} Aquarelle & Motto + {FREEBIES}




Dnes pokračování s akvarelovou technikou pomocí Distress Inks od Tima Holtze.

Vytvořila jsem několik přání s motty pro povzbuzení ve stylu Clean & Simple.
Osobně CAS miluji, ale mám pocit, že mi to moc nejde, 
přece jenom je mi bližší styl Shabby Chic atp., 
navíc mám pořád potřebu toho na ten malý prostor nacpat mnohem více, 
než jen otisknout razítko a nalepit 3 enamelky, jak to některé královny CAS dělají a umí.

Nicméně jsem v rámci testování nových fontů vytvořila několik motivačních hesel, 
která se mi na internetu líbila a která si na konci tohoto článku můžete stáhnout jako
 freebie razítka ve formě PNG a použít ve svých projektech :)

Přání je nakonec 6 různých kombinací, akvarelovou čtvrtku jsem doplnila 
"pouze" výsekem z Big Shotu s natištěným mottem, 
o něco větším stejným výsekem z vellumu
a "chuchvalcem" ze zlaté příze.










A NYNÍ FREEBIE NÁPISY:

ZÁSADY POUŽITÍ MÝCH FREEBIES:
- nápisy můžete použít ve svých soukromých projektech i v malých komerčních projektech,
- nápisy nemůžete prodávat v jakékoli formě (elektronické, nebo jako razítka silikonová či gumová),
- není podmínkou, ale velmi mě potěší, když uvedete zdroj (můj blog) odkud jste nápisy čerpali, 
pokud je využijete ve svých pracích, v tom případě budu i ráda, když se mi se svou prací pochlubíte odkazem v komentáři ;)

JAK SI FREEBIES STÁHNETE:
1. klikněte na obrázek levou myší pro největší rozlišení,
2. na zvětšený obrázek klikněte pravou myší a z nabídky vyberte "Uložit obrázek jako...",
3. uložte, kam chcete.
4. pro použití uložený obrázek zkopírujte klasickým způsobem do dokumentu ve Wordu, 
upravte velikost a vytiskněte.








Děkuji za pozornost, doufám, že nápisy využijete a co nevidět mi ukážete vaše projekty :)

Přeji vám příjemné tvoření!!




Komentáře

OBLÍBENÉ ČLÁNKY