{NÁKUPY} KALIA - nové papírnictví v Českém Těšíně

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Mám vždy velkou radost, když objevím nový eshop s papírem, ať už klasické papírnictví, nebo specializovaný obchod na kreativní tvorbu  se scrapbookingovým materiálem, 
protože papíru není nikdy dost!! ;)



Ještě větší radost mám, když zjistím, že výdejní místo eshopu je někde blízko mého bydliště.
Takže si určitě umíte představit tu ohromnou radost, když jsem objevila zbrusu nový eshop

a zjistila, že výdejní místo je o dva bloky dál, než bydlím :)

Kalia je trochu netradiční papírnictví, klasické A4 papíry v něm (prozatím asi) nenajdete, co ale každou scraperku určitě potěší, je, že je distributorem značky DP Craft a Docraft.
(Katalog firmy DP Craft je k nahlédnutí i na stránkách eshopu ZDE.)
Paní majitelka mi sdělila, že není problém objednat cokoli z katalogu, pokud to nemají na skladě.

A cože jsem si to koupila já?
Tentokrát je opět celý balíček experimentální, obsahuje spoustu zdobících prvků:
kamínkové a perličkové sety, obdoba Scrapberry´s, mají ale jiné kombinace barev, více pudrové odstíny

Papermaniové glitrové čočky, skladem byly pouze ve zlaté, na stránkách jsou i další varianty i srdíčka.

resinové růžičky, skladem byly i jiné květinky v sadách

kovová srdíčka s vyraženým LOVE

mixy flitrových tvarů, skladem měli i jednotvarové balení a více barviček, mě se líbily tyto
mixy plochých kulatých + hvězdiček + větších lomených flitrů ve stejném odstínu

objevila jsem tam i sadu 6x6inch scrappapírů Simply Floral z Docrafts :)


Pro mě je velkou výhodou, že si zboží mohu vyzvednout ještě ve stejný den, 
kdy jsem si jej objednala a bez poštovného.
Obchod se zaplňuje novinkami, takže se určitě podívejte!


Díky za pozornost a přeji krásný den!





PS: zítra bude druhý díl tutoriálu výroby květů pomocí raznice retro flower:


Komentáře

OBLÍBENÉ ČLÁNKY