{WEDDINGS} Motýlek v novém kabátku :)

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Dnes ukázka další zakázkové práce.

BUTTERFLY: VANILLA & PEACH & ORANGE
(kniha hostů maxi + text se stojánkem)


Tentokrát byl objednávajícím muž, což se stává docela zřídka, ale stále častěji,
proto jsem ráda, že i pánové hledají zajímavé dárky :)


ZADÁNÍ ZNĚLO: 
vyrobit knihu v designu Butterfly: Ivory & Vanilla & Peach, 
ale dodat oranžový odstín Orange, v němž je svatba laděna 
a na přední stranu rámeček "vintage" z této kolekce se jmény, datem a místem svatby.

Protože na přední straně předlohy je ornamentální výsek ze Scrapińca, 
který by v kombinaci s rámečkem nepůsobil příliš harmonicky, 
domluvila jsem se s klientem, že použiji jiný druh výřezů, 
které se z mého pohledu k rámečku hodí více:


Vyřezala jsem tedy z plata vybrané kousky a začala barvit.


První barvou byla pudrová růžová Tattered Rose.

Rámeček jsem začala barvit od středu k okrajům, větvičky, podle inspirace :)

Následovala Squeezed Lemonade - světle žlutá.

Okraje rámečku a konce větviček jsem nabarvila oranžovou Spiced Marmalade.

Po vyschnutí inkoustů jsem na celou plochu nanesla Crackle Accents od Rangeru, 
který vytvoří krásný popraskaný lakový povrch


A zde je výsledek:



zde je krásně vidět popraskání na rámečku, jakmile crackle accents vyschne.

papíry na deskách knihy jsem stříkala ve dvou krocích:
1. krok byla jemná starorůžová barvička a po zaschnutí následoval přestřik zlatou jemně třpytící se barvou,
kterou jsem ještě dodatečně na obalu udělala větší cákance - viz vpravo dole na fotce.


menší kousky výřezů jsem zakomponovala mezi květinky a lístky

kniha je vytvořena s pěnovými růžemi v ivory odstínu s peach středy, k dispozici mám i oranžové růže,
které je možné také použít pro větší oranžový akcent

motýlek dle přání zůstal světle žlutý, na této kolekci jsem jej však dozdobila oranžovými glitry na křídlech
(distress spiced marmalade) a do středu kápla 3x liguid pearls v odstínu pumpkin


zadní strana obalu


A podíváme se dovnitř knihy:

vnitřní strana desek je také zdobená razítky

první list, vkládaný do knihy navíc, s tiskem dle přání, font vybírá klient

ostatní strany v knize, kam již píší své vzkazy svatební hosté, vypadají takto

distress inkousty vytváří jemně poškozený vintage design razítek, tyto inkousty jsou dye - vpíjí se do struktury papíru, nezůstávají na povrchu papíru jako pigmentové a křídové inkousty, otisk razítka se tak jakoby stává součástí papíru.

zadní vnitřní strana desek a na zadní straně posledního listu otištěné razítko s puncem originální ruční práce.

Součástí knihy je vždy krabice z papíru (300g/m2), 
tentokrát však zákazník přiobjednal krabici z bílé lepenky tl. 1mm.



Součástí objednávky byl také text se stojánkem, na němž jsou vytištěny 
instrukce pro svatební hosty, kteří neví, jak se s knihou hostů "pracuje".






A celý komplet:



Doufám, že se vám dnešní článek podařilo dočíst až do konce :)

Děkuji vám za pozornost a případné komentáře, pokud by vás něco zajímalo, 
co jsem zde nenapsala, nebo měli dotaz k tomuto článku, 
napište jej, prosím, do komentářů níže :)

Přeji krásný den



Komentáře

OBLÍBENÉ ČLÁNKY